Vragen over e-tickets
Ik ben mijn e-ticket kwijt, wat nu?
Dat kan gebeuren natuurlijk, je kunt hiervoor het contactformulier invullen. Dan gaan wij voor je kijken of wij jouw e-ticket nogmaals kunnen toesturen.
Tip: Wist je dat je altijd jouw tickets* terug kan vinden als je een account aanmaakt op sauna.nl?
*Dit geldt alleen voor tickets die je bestelt na het aanmaken van een account.
Wat kan ik doen met een e-ticket?
Met een e-ticket kan je een hele dag of een dagdeel heerlijk komen relaxen bij één van de mooiste wellnessresorts van Nederland. Iedere sauna aanbieding heeft een andere inhoud, bij de aanbieding staat precies vermeld waar je allemaal recht op hebt.
Is een e-ticket wellnessresort gebonden?
Ja, wanneer je een e-ticket koopt, koop je er één voor een specifiek wellnessresort. Dit staat uiteraard ook beschreven bij de actie en op je e-ticket.
Kan mijn e-ticket verlengd worden?
Nee, een e-ticket kan niet verlengd worden. De geldigheid die op het e-ticket vermeld staat, houden wij altijd aan.
Hoe lang is mijn e-ticket geldig?
Het e-ticket is geldig tot en met de datum die op het e-ticket vermeld staat. Wanneer een e-ticket is verlopen, kan deze helaas niet meer gebruikt worden.
Wat betekent 100% beschikbaarheid?
Bestel jij je tickets op sauna.nl? Dan garanderen wij 100% beschikbaarheid*. Dit betekent dat er met jouw e-tickets altijd plek is bij het door jou gekozen wellnessresort. Je kan dus altijd op de gewenste datum heerlijk komen genieten van een dagje wellness!
*Indien er geen 100% beschikbaarheid gegarandeerd kan worden, zal dit specifiek bij de voorwaarden van de actie worden vermeld.
Moet ik reserveren met mijn e-ticket?
Ja, het is verplicht om vooraf te reserveren via de website van het wellnessresort waar jij het e-ticket voor hebt aangeschaft.
Heb ik met mijn e-ticket altijd plek?
Ja, met jouw e-ticket van sauna.nl is er gegarandeerd plek bij het door jouw gekozen wellnessresort.
Is mijn e-ticket persoonsgebonden?
Een e-ticket is niet persoonsgebonden. Je kan daarom een e-ticket aan iemand anders geven.
Moet ik mijn e-ticket uitprinten en meenemen naar het wellnessresort?
Nee, nadat je een reservering hebt geplaatst met het e-ticket heb je deze niet meer nodig. Wij raden je wel aan om de e-mail te bewaren zodat je altijd jouw e-ticketcode kan opzoeken.
Hoe ontvang ik mijn e-ticket?
Nadat je de bestelling hebt geplaatst en betaald, heb je de mogelijkheid om op de pagina het e-ticket direct te downloaden. Daarnaast ontvang je een bevestiging per mail waar ook jouw e-ticket bij zit.
Mijn e-ticketcode werkt niet, wat nu?
Jouw e-ticketcode kan je op de website van het resort verzilveren. Vergeet niet dat jouw e-ticket bij één wellnessresort geldig is. Heb je wel geprobeerd te reserveren bij het juiste wellnessresort? Mocht het niet lukken raden wij je aan om contact op te nemen met het wellnessresort zelf. Dan kunnen ze met je meekijken!
Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?
Ga naar de website van het wellnessresort en klik rechts bovenaan op e-ticket verzilveren. Vul jouw e-ticktcode(s) in, vul je gegevens aan en maak jouw reservering compleet.
Voor hoeveel personen is mijn e-ticket geldig?
Een e-ticket met unieke barcode is altijd geldig voor één persoon.
Heb ik recht om mijn bestelling te annuleren?
Wij raden je aan om hiervoor de algemene voorwaarden te raadplegen.
Ik heb geen e-ticket(s) ontvangen, wat nu?
Het kan soms gebeuren dat de bevestiging in de ongewenste (SPAM) e-mailbox terecht komt. Heb je deze gecheckt en je hebt geen e-tickets ontvangen maar wel de bestelling is afgerond? Vul dan het contactformulier in, dan kijken wij het graag na voor je!
Komen er nog extra kosten bij het reserveren van een e-ticket?
Het kan zo zijn dat er een toeslag of transactiekosten worden berekend. Indien dit zo is, staat dit bij de actie vermeld.
Waarom worden er reserveringskosten in rekening gebracht?
Wanneer je met jouw e-ticket een reservering maakt bij het door jou gekozen wellnessresort, wordt er per reservering €0,99 reserveringskosten in rekening gebracht. Zo kan het betreffende wellnessresort jouw reservering zo goed mogelijk verwerken.
Kom je er niet helemaal uit?
Geen probleem! Wij helpen je natuurlijk graag verder.
Stuur ons een privé-bericht via social media en krijg antwoord op jouw vraag!
Stel jouw vraag via het contactformulier en krijg antwoord op jouw vraag!