Veelgestelde vragen

Alle wellnessresorts zijn weer open

Alle wellnessresorts zijn weer geopend. Heb jij een e-ticket gekocht vóór 16 maart, maar deze nog niet verzilverd? Alle e-tickets zijn verlengd tot en met 30 september 2020. Je hoeft hiervoor geen contact op te nemen.

Houd er rekening mee dat je in verband met de maatregelen rondom het virus verplicht moet reserveren. Er is een beperkte beschikbaarheid dus reserveer tijdig zodra dit kan.

 

Hoe ontvang ik de tickets?

Je ontvangt direct na je bestelling een bevestigingsmail. Indien de betaling succesvol is verlopen ontvang je binnen maximaal 15 minuten na aankoop een aparte e-mail met de bijbehorende e-tickets in PDF formaat. Zorg er dus voor dat je een juist e-mailadres opgeeft!

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Via Sauna.nl dient de betaling direct plaats te vinden bij het afronden van de bestelling. Bestellingen kunnen online betaald worden via de beveiligde systemen van iDEAL of creditcard (VISA en MasterCard). De bestelling is pas na ontvangst van de betaling definitief en op dat moment wordt de levering in gang gezet.

 

Ik heb geen e-tickets ontvangen

Controleer voor de zekerheid altijd je spambox (ongewenste e-mail). Niets ontvangen? Dan heb je wellicht een fout gemaakt in je e-mailadres of is de betaling niet goed afgerond. Neem in dit geval contact met ons op via info@sauna.nl en onze klantenservice kijkt met je mee naar een oplossing.

 

Wat zit er bij de prijs inbegrepen?

Op de detailpagina van het gekozen e-ticket vind je alle details. Standaard krijg je met een e-ticket toegang (entree) tot het resort en mag je gebruikmaken van de faciliteiten in het resort. Afhankelijk van het type entree (dag of avond) is een e-ticket geldig voor een gehele dag, of alleen een avond. Ook staat op deze pagina de geldigheid van het e-ticket benoemd. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Alle details vind je tevens terug op je e-ticket.

 

Komen er nog kosten of toeslagen bij?

Nee, bij aanschaf van een e-ticket via Sauna.nl betaal je GEEN toeslagen. Je betaalt dus GEEN reserveringstoeslagen, weekendtoeslag of een eventuele badkledingtoeslag in geval van een badkledingdag. Je weet dus vooraf precies waar je aan toe bent!

 

Moet ik vooraf reserveren?

Vooraf reserveren is niet verplicht maar wordt wel aangeraden. Ga voor vooraf reserveren naar de website van het wellnessresort en klik op de knop ‘E-ticket verzilveren’ en voer daar de e-ticketcode in. Je e-ticketcode vind je op het e-ticket dat je hebt ontvangen nadat je de betaling hebt afgerond. Als je een behandeling, ritueel, lunch of diner wilt bijboeken dan dien je altijd vooraf te reserveren bij het betreffende wellnessresort.
Reserveer je niet vooraf, neem dan je e-ticket mee naar het wellnessresort. Dit dient dan als toegangsbewijs.

 

Zijn er badkledingdagen beschikbaar?

Met uitzondering van SpaSense biedt ieder wellnessresort verschillende badkledingdagen aan. Deze badkledingdagen staan aangegeven op de website van het betreffende wellnessresort. Daar vind je tevens de actuele openingstijden en route.

 

Zijn kinderen toegestaan in de sauna?

Dit verschilt per wellnessresort. Bekijk voor de leeftijdsgrens de website van het wellnessresort van je keuze.

 

Is het mogelijk om zakelijk te bestellen?

Ja, dat kan. Het is echter (vooralsnog) niet mogelijk om een factuur op te stellen. De aanschaf van e-tickets verloopt dus via het reguliere (betaal)proces.

 

Kan ik vanuit België e-tickets via Sauna.nl bestellen?

Ja, indien je de mogelijkheid hebt om via iDEAL of creditcard te betalen, dan kun je ook vanuit België e-tickets te bestellen. Je ontvangt je bestelling per e-mail.

 

Recht van retour

Conform de regels voor kopen op afstand (online bestellingen) heb je gedurende veertien (14) dagen na ontvangst van de bestelling, het recht de bestelling zonder opgave van reden aan Sauna.nl te retourneren. Uiteraard mogen de e-tickets nog niet verzilverd zijn.

Wanneer je besluit binnen de gestelde termijn de e-tickets te willen retourneren, dan kun je dit kenbaar maken bij onze klantenservice via info@sauna.nl. Dit dient te gebeuren binnen het verstrijken van de termijn van 14 dagen.

Indien wij binnen 14 dagen de e-tickets retour hebben ontvangen, dan zal de terugbetaling in gang gezet worden. Zonder ontvangst van de e-tickets vind er geen restitutie plaats.

 

Heb je een andere vraag?

Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice: via info@sauna.nl, via het contactformulier of via onze Facebookpagina.