Veelgestelde vragen

Hoe ontvang ik de tickets?

Je ontvangt direct na je bestelling een bevestigingsmail. Indien de betaling succesvol is verlopen ontvang je binnen maximaal 15 minuten na aankoop een aparte e-mail met de bijbehorende e-tickets in PDF formaat. Zorg er dus voor dat je een juist e-mailadres opgeeft!

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Via Sauna.nl dient de betaling direct plaats te vinden bij het afronden van de bestelling. Bestellingen kunnen online betaald worden via de beveiligde systemen van iDEAL of creditcard (VISA en MasterCard). De bestelling is pas na ontvangst van de betaling definitief en op dat moment wordt de levering in gang gezet.

 

Ik heb geen e-tickets ontvangen

Controleer voor de zekerheid altijd je spambox (ongewenste e-mail). Niets ontvangen? Dan heb je wellicht een fout gemaakt in je e-mailadres of is de betaling niet goed afgerond. Neem in dit geval contact met ons op via info@sauna.nl en onze klantenservice kijkt met je mee naar een oplossing.

 

Wat zit er bij de prijs inbegrepen?

Op de detailpagina van het gekozen e-ticket vind je alle details. Standaard zit overal een entree bij inbegrepen. Afhankelijk van het type entree (dag of avond) is een e-ticket dus voor een gehele dag, of alleen een avond. Ook staat op deze pagina de geldigheid van het e-ticket benoemd. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Alle details vind je tevens terug op je e-ticket.

 

Komen er nog kosten of toeslagen bij?

Nee, bij aanschaf van een e-ticket via Sauna.nl betaal je GEEN toeslagen. Je betaalt dus GEEN reserveringstoeslagen, weekendtoeslag of een eventuele badkledingtoeslag in geval van een badkledingdag. Hoe mooi is dat?!

 

Moet ik vooraf reserveren?

Nee, je kunt direct met je e-ticket naar het wellnessresort; je e-ticket is je entreebewijs. Mocht je een behandeling, lunch of diner willen bijboeken, dan dien je wel vooraf te reserveren bij het betreffende wellnessresort.

Op je e-ticket vind je een speciale code die je kunt gebruiken om online bij het betreffende wellnessresort te reserveren. Ga naar de website van het wellnessresort en vul deze code in bij het kopje ‘e-ticket verzilveren’.  Vervolgens kun je behandelingen of lunch/diner bijboeken.

 

Zijn er badkledingdagen beschikbaar?

Met uitzondering van SpaSense biedt ieder wellnessresort verschillende badkledingdagen aan. Deze badkledingdagen staan aangegeven op de detailpagina van het betreffende e-ticket. Hier vind je tevens de actuele openingstijden en route.

 

Zijn kinderen toegestaan in de sauna?

Dit verschilt per wellnessresort. Bekijk hiervoor de website van het wellnessresort van je keuze of neem rechtstreeks contact met het wellnessresort op.

 

Is het mogelijk om zakelijk te bestellen?

Ja, dat kan. Het is echter (vooralsnog) niet mogelijk om een factuur op te stellen. De aanschaf van e-tickets verloopt dus via het reguliere (betaal)proces.

 

Kan ik vanuit België e-tickets via Sauna.nl bestellen?

Ja, indien je de mogelijkheid hebt om via Ideal of creditcard te betalen, dan kun je ook vanuit België e-tickets te bestellen. Je ontvangt je bestelling per e-mail.

 

Recht van retour

Conform de regels voor kopen op afstand (online bestellingen) heb je gedurende veertien (14) dagen na ontvangst van de bestelling, het recht de bestelling zonder opgave van reden aan Sauna.nl te retourneren.

Wanneer je besluit binnen de gestelde termijn de e-tickets te willen retourneren, dan kun je dit kenbaar maken bij onze klantenservice via info@sauna.nl. Dit dient te gebeuren binnen het verstrijken van de termijn van 14 dagen.

Indien wij binnen 14 dagen de e-tickets retour hebben ontvangen, dan zal de terugbetaling in gang gezet worden. Zonder ontvangst van de e-tickets vind er geen restitutie plaats.

 

Heb je een andere vraag?

Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice: via info@sauna.nl, via het contactformulier of via onze Facebookpagina.